مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

...

1392/1/30 15:59
257 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون مامان ٥ شنبه مامانیت اینا رفتم البته ما که واسه بدرقه نرفتیم فرودگاه آخه ٥ صبح رفتن و بابات بردشون

ظهر هم رفتیم خونهء‌مامانیم و سه چرخهء‌تو رو هم بردیم و تا شب تو بالکن بازی کردی و آتوسا و مهبد هم دوچرخه هاشون رو آوردن و سه تایی پدر منو در آوردین

هیچ چی هم نخوردی

شب بابات اومد دنبالمون و اومدیم خونه

شام برات سیب زمینی سرخ کردم و مرغ با آبغوره و تو هم همشو ریختی رو فرش و بدون شام خوابیدی

امروز رفتیم بالا و با عمه هات آش پشت پا درست کردیم و تو امیر مهدی هم کلی بازی کردین

باید اعتراف کنم وقتی بدون بابات میریم بالا من راحت ترم چون بابات هی میگه مانی کجا رفت برو ببین و من هی باید پاشم حسابی خسته میشم

ناهار هم نخوردی و الان ١٠٠ سی سی شیر خوردی و خوابیدی

این روزا جز بازی کردن و آب خوردن دیگه هیچ کاری نمیکنی

نمیدونم با چی زنده ای مامان

خیلی دوست دارم و با این کارات داری داغونم میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محمد و ساقی
30 فروردین 92 17:02
سلامت باشه.جاشون خالی نباشه
نارینه
1 اردیبهشت 92 20:11
ایشالله جاشون خالی نباشه ... به سلامت برگردن میگم شاید لثه هاش اذیته که غذا نمیخوره ؟؟؟ بیچاره مامانا که همش باید غصه بخورن !!!